
Service & contact
Of het nu gaat om je verzekering, hypotheek of de (ver)koop van je woning — hier vind je alles om snel verder te kunnen.
Direct zelf regelen
Liever contact met een medewerker?
Geen zorgen – we helpen je graag op een andere manier verder.
Veelgestelde vragen
Schade melden
De afhandelingstijd hangt af van het soort schade en of we alle documenten op tijd en compleet ontvangen.
- Is je schade eenvoudig en compleet gemeld? Dan duurt de afhandeling meestal tot twee weken.
- Moeten we een tegenpartij aansprakelijk stellen? Dan kan het tot vier weken duren.
- Werkt de tegenpartij niet mee, of is deze in het buitenland? Dan duurt het vaak langer, soms zelfs enkele maanden.
- Gaat het om letselschade? Ook dan duurt het vaak langer dan gebruikelijk.
Wat kun je zelf doen om het proces te versnellen? Zorg dat je melding volledig is en voeg meteen alle documenten toe. Omschrijf ook goed wat er gebeurd is. Zo kunnen wij sneller voor je aan de slag.
In de polisvoorwaarden van je verzekering staat welke schade wel of niet verzekerd is.
- Meld je een schade bij ons? Dan ontvang je van ons altijd een bevestiging per e-mail of post. Daarin staat of je schade verzekerd is.
- Is er geen dekking? Dan gaat het om een schade die niet verzekerd is.
Bij twijfel kun je altijd even met ons contact opnemen, zie hierboven voor de opties.
Schade? Dat is nooit leuk. Maar wij helpen je graag verder.
Ga naar de Vestigingenpagina en ga naar jouw vestiging. Daar kun je digitaal het bijbehorende schadeformulier invullen. Lever zo veel mogelijk documenten aan en omschrijf duidelijk wat er precies is gebeurd. Vergeet ook eventuele vervolgschade niet te vermelden. Na ontvangst beoordeelt een schadebehandelaar zo snel mogelijk je melding.